Üks asi on üürniku leidmine, hoopis teine asi on olla telefonivalves kättesaadav 365 päeva aastas, 24/7, et aidata suuremate ja väiksemate muredega.
Alusta vestlust dispetšerigaTeenus kindlustatud klientidele
Hoiame osapooled asjadega kursis, kõik on dokumenteeritud. Aitame kooskõlastada töödeks sobilikud ajad.
24h tugi aitab vältida kahjude suurenemist. Parim osa on see, et pakilise abi kulud katab kindlustus.
Dispetšer saab toetada ka korraliste hoolduste planeerimise ja organiseerimisega (gaasirajatised, tuleohutus jne).
Teame mis tunne on saada öösel üürnikult kõne "veetoru purunes, appi!" või “unustasin võtmed Saaremaale suvilasse”. Safely dispetšer aitab jaotada probleemid pakilisuse järjekorda. Kui teavitame üürielandjat tekkinud olukorrast, siis enamasti juba koos võimalike lahendusvariantidega. Nii säästame aega ja energiat.